Nje artikull i shkruar nga telegraph tregon se nje studim qe eshte bere ka zbuluar se grate qe ushqehen me nje porcion ditor me kepurdha te fresketa kishin mese 64% me pak rrezik te zhvillimit te kancerit ne gji. Studimi gjithashtu ka zbuluar se grate qe kan kombinuar kepurdhat me qaj te gjelber kan zbritur rrezikun deri 90%. Interesant!Ne vijim eshte citati nga hulumtuesit:

Hulumtuesit thojne se zbulimet e fundit, te publikuara ne International Journal of Cancer, nuk vertetojne se te hash kepurdha ju do te ndaloni kancerin dhe se kerkohen me shume studime per te konfirmuar rezultatet.
Por testet laboratorike ne shtaze me te verete tregojne se fungi (kepurdhat) kane permbajtje anti-tumour dhe se mund te stimulone mbrojtjen e sistemit imunitar.
Ky studim eshte kryer nga University of Western Australia in Perth (Universitety I Australis Perendimore ne Perth) ne mbi 2000 gra qe jetonin ne Kine. Artikulli gjithashtu thote se disa shkenctar ne Kaliforni kane filluar nje prove per te pare nese ushqimi me ekstrakt te kepurdhave dy here ne dite per nje muje mund te ju ndihmoje te mbijetuarve nga kanceri ne gji te mbesin pa kancer.

Disa nga deshmit sygjerojne se kepurdhat veprojne ne po te njejten menyre sikur ilaqet per kancer ne gji qe quhen aromatose inhibitors, te cilat bllokojne prodhimin e hormoneve oestrogen te trupit, te cilat mund te enkurajojne zhvillimin e kancerit.
Keshtuqe ia vlen qe te shtoni kepurdhat ne dieten tuaj ditore.



{ 3 comments… read them below or add one }
une kisha pas qef me ba hala ma mir
Cka tjeter ma mire kishe dasht?
shum shum mir se pi komjuterit po meson ma mir se ne liber